MaminMalcek.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje, v nadalnjem besedilu
"trgovec". Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine
pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja.
Z uporabo in nakupom na spletni trgovini www.maminmalcek.si izrazite svoje
strinjanje z spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas
prosimo, da zapustite strani spletne trgovine, ki si pridržuje pravico do
spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
CENE
Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih
sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene veljajo v trenutku oddaje
naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom
in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so
vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika (trgovca) kot za
kupca.
VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOSTI
Vpis osebnih podatkov ob naročilu na spletni strani je potreben izključno za
pravilno izvajanje naročil, ter obvestil o spletni trgovini in njenih akcijah.
Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi. Za
varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da
poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko
(protivirusno) zaščito svojega računalnika.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih
pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega
pisnega dovoljenja lastnika t.j. podjetja Spletna Trgovina Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje. Blagovne znamke in logotipi priznanih
podjetij (proizvajalcev prodajnih izdelkov) so v njihovi lasti in so uporabljeni
samo za informativne namene in lažje razumevanje. Vse slike so simbolične.
OBVEZA ODGOVORNOSTI
Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko pošto z naše strani s potrditvijo
vašega naročila.
SKLENITEV POGODBE
Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena
v arhivu Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje. Vpogled
oz. kopijo pogodbe lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na info@maminmalcek.si ali pisno. Mi pa vam jo bomo posredovali po e-mailu
oz. pisno. V primeru vprašanj ali težav se obrnite na naš email info@maminmalcek.si
.
S klikom na gumb "Naročite" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim
besedilom pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob
nakupu izrecno opozorjeni.
Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:
Izbor željenega artikla oz. artiklov.
Klik na gumb Naročite izdelek se bo izdelek znašel v košarici. Kliknite na gumb » na
blagajno«
Nato sledi vpis uporabnika in njegovih podatkov, ki so zahtevani za opravljanje
nakupa. Podatki so odvisno ali kupujete kot registrirani uporabnik ali kot
gost. Potrebni podatki so: Ime in priimek, naslov, kraj in poštna številka.
Seveda tudi kontaktni podatki kot sta email in telefonska številka.
Nato sledi naslednji korak »podrobnosti naročila in plačila« v katerem
so vam prikazani podatki o vašem naročilu (izdelki, cene, količine itd.), ter
lahko omenjeno še spremenite. V kolikor je vse po vaših željah nadaljujete na
naslednji korak.
Ta korak je izbira načina plačila (po povzetju, paypal, po predračunu), ter možnost
dodajanja kuponov ali darilnega bona.
Nato sledi potrditev naročila (s klikom na gumb Naročite) in strinjanja s
splošnimi pogoji poslovanja na spletni strani www.maminmalcek.si,
tedaj je vaše naročilo zaključeno in oddano.
Po naročilu prejmete povratni email s potrdilom nakupa. Naročilo je obdelano v najkrajšem možnem roku v kolikor je izdelek na zalogi je odposlan takoj. V kolikor je izbrano plačilo po predračunu in je izdelek na zalogi je odposlan nemudoma po nakazilu. V kolikor pa izdelka ni na voljo je poslan v najkrajšem možnem roku skladno z zalogami.
Pogodba je sklenjena, ko potrošnik prejme naročeno blago in ga plača.
- Pogodba poteče po štirinajstih (14) dneh, ko kupec prejme blago. Pogodbe so z
novimi naročili ponavljajoče in trajajo do izteka.
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak
pred oddajo naročila:
Ob ogledu izdelkov lahko s pritiskom na gumb »Naročite« izberete izdelek, ki ga
želite kupiti. Ob pritisku na gumb »Naročite« se na zaslonu prikaže spletni
obrazec za naročilo v katerega vnesete potrebne podatke in izberete izdelek, ki
ga želite naročiti. Nakup zaključite s pritiskom na gumb »Naročite« pod
obrazcem za naročilo, ki ste ga izpolnili. V primeru napake nam napišite e-mail
na: info@maminmalcek.si v katerem opišite spremembo oz. napako (preklic
naročila, spremembo naročila itd.).
V primeru naročila večjega števila izdelkov pa lahko izvedete naročilo tudi
direktno po telefonu na številki / ali pa na elektronskem naslovu: info@maminmalcek.si.
Ob vnašanju podatkov potrebnih za oddajo naročila imate neprestan vpogled nad
vpisanimi podatki, tako da jih lahko kadarkoli popravite. Pred pošiljanjem
podatkov lahko vpisane podatke pregledate, šele nato pa jih pošljete prodajalcu
s pritiskom na gumb »Naročite«. Po prejemu naročila boste naše strani (našega
osebja) prejeli potrdilo o prejemu naročila. V kolikor ugotovite, da ste se
zmotili pri naročanju šele po že prejetem potrditvenem emailu, lahko spremembo
sporočite tako, da odgovorite na to sporočilo ali pa nas pokličete. Predstavnik
podjetja vas lahko pokliče po telefonu, da preveri vaše podatke, morebitne
nejasnosti in nepravilnosti pri naročilu.
ZA VSAK NAKUP, KI GA SPLETNI OBISKOVALEC OPRAVI SE STRINJA, DA:
- ima produkt za lastno uporabo
- se drži predpisanih navodil (ki so priložena v Slovenskem jeziku)
- se strinja da kupuje produkt preko spletne trgovine-posrednika v opciji
podjetja kot agenta za tuje ime preko tujega računa
- je naročnik star 18 let in več
NAČINI PLAČILA
Način plačila so sledeči in sicer: plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu direktno na naš TRR.
PLAČILNI POGOJI in DOSTAVA: Dostavo blaga opravlja kurirsko
podjetje DPD. Poštnina in strošek pakiranja, ki se vam zaračuna že ob
oddaji naročila znaša 4,50€ na pošiljko. Kurir pa vam ob dostavi nebo zaračunal
nobene dodatne provizije. Torej je znesek na prejetem računu in potrditvi
oddanega naročila končni znesek za plačilo.
Ob naročilu nad 60 EUR so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Osebni prevzem zaradi trenutnih ukrepov PCT ni mogoč. V bodoče bo pakete znova mogoče prevzeti na novi lokaciji v BTC o tem vas bomo pravočasno obvestili.
VRAČILO BLAGA
Omogočamo vam vračilo blaga v roku 14 dni od nakupa in jamčimo za vračilo vaše
kupnine (več o tem v nadaljevanju).
Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh
podjetju sporoči na elektronski naslov: info@maminmalcek.si, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da
je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Stroške vračila
blaga krije stranka. Vračilo kupnine je izvedeno na enak način kakor je bila
kupnina tudi prejeta, oziroma na kateri koli drugačen način v primeru da ga
izrecno potrošnik zahteva. Izvede se vračilo celotnega vplačanega zneska,
nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od
pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe
podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje.
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v
zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno,
nepoškodovano in v originalni embalaži. Celotno kupnino vam bomo v tem primeru
vrnili na prejeti način kupnine najkasneje v 14 dneh od vračila blaga.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila
blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani
potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V kolikor potrošnik izdelek zamenja po lastni volji zaradi napačno
izbrane velikosti je strošek ponovnega pošiljanja 3,00€. V kolikor je prišlo do
kakršnekoli druge napake za katero ni kriv potrošnik sam je pošiljanje
brezplačno.
Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v
naslednjem primeru:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže - (ZVPot,
člen 43.č)
- če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašenega servisnega
posega
- če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim
potrebam
Trgovec blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izven garancijsko uničeno,
pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če
je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj
sporočil lastniku trgovine (po telefonu ali po e-pošti) ali dostavljalcu od
katerega je blago prejel. Izven garancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.
V kolikor je vrnjeno blago z strani kupca vidno poškodovano, uporabljeno ali pa je embalaža poškodovana in neuporabna za nadaljno uporabo si prodajalec pridržuje od celotne kupnine odbiti delež oz. vrednost nabavne cene za povzročitev škode. V kolikor je vrnjeno blago neuporabljeno, zapakirano v originalni embalaži in nepoškodovano se vrne 100% vplačani znesek.
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali
poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z lastnikom spletne trgovine
dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave
izven garancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje
ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu
blaga.
Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.
Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema garancije ni, v kolikor ta ni posebej
neveden.
*Apeliramo na vse uporabnike, da izdelke pošiljate priporočeno, saj za
težave in izgubljene pošiljke pri Pošta Slovenije mi ne moremo odgovarjati.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za
promet
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen
če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:
• če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je
bila napaka odkrita.
• kupec mora v reklamacijskem obrazcu o napaki, ki ga najde na spletni strani,
natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
• obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu ponudnik
mora izdati potrdilo.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od
ponudnika zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.
Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih
dni, ugodi kupčevi zahtevi.
Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem
prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu
je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi
izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino
v višini drobno prodajne cene novega proizvoda.
Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila
Pošte Slovenije o dostavi ter izpolnjenem reklamacijskem obrazcu, ki ga kupec
lahko najde na naši spletni strani.
Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.
Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih
zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.
* V primeru menjave velikosti na željo stranke, se stranki znova
zaračuna strošek dostave 3,00€. V kolikor je menjava nujno potrebna zaradi
stvarne napake, ali kakršne koli druge napake povzročene na strani prodajalca,
je poštnine brezplačna.
Pritožbeni postopek in morebitno reševanje sporov na sodišču
Pritožbo je potrebno podati pisno na elektronski naslov info@maminmalcek.si ali na sedež podjetja Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje. Morebitne sodne spore pa se rešuje na pristojnem sodišču stalnega prebivališča potrošnika.
Odveza odgovornosti
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne
neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v
mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v
mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih
artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne
zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje
poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in
brez predhodnega opozorila.
Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.
*Vsi zgoraj navedeni splošni pogoji poslovanja veljajo za vse nakupe opravljene pri Neža Legin s.p., Zagradec pri Grosupljem 45, 1290 Grosuplje.